Balneari Cestona

El dijous sortim com  podem de Barcelona: la Diagonal tallada en dos sortides, motiu cap explicació…….com en el metro aquest mati, parats per un incident a Verdaguer. Sortint per Sant Joan Despí. Nit tipica espanyola.

Ens acomiadem de Lloret descobrint un gran bar d’ostres, amb botiga  i tot, i menjar per emportar. Hi ha mes de deu especies d’ostres diferents, provem dues amb cava i si es nota la diferencia.

Arribem a Utebo, al hotel Europa, ja ens tenien  fixats, i no tenim que ensenyar els carnets. Es el dia de la ruta de les tapes però tot tancat, ens quedem al costat de l’hotel, be, per les tapes el bocata, el mini i els seitons. Al mati continuen cap el balneari de Cestona.

Fem l’entrada, visita al metge,(una mica gevi), ens donen els tractament i anem a dinar, compartim taula en dos madrilenys molt agradables. A les 8 anem al teatre jo no em recordo del teatre ens expliquen 4 coses i a sopar.

Provem l’ aigua del fetge en dejuni es molt dolenta, passen al bany turc, pediluvi, i spa.

Pugem ens canviem i esmorzar, després contractem els massatges es complicat, i donem una volta pel poble, anem fen memòria l’església, la plaça de les pedres i les tabernes, tot amb basc, i la gent el parla molt, no entém per que es fican tant amb el català.

Dinem sols l’altre parella esta amb son fill a Bilbao. Ens apuntem a sortides pel  dilluns i el dimarts. Fa bona temperatura 20º i estem a la tardor.

A mi nomes em resta deixar-te el meu somriure per la setmana. I si t’agrada. Comparteix.